صدای پای بارون...

صادقانه بگویم بارانـــــــ را دوست دارم چون پاکـــــ وصــــادق است..وقتی میبارددلم برایت تنگ میشود بیشتر از همیشه...

من از ترنم باران

 من از عصاره برف

 تن نحیف زمین را ز عشق بوسیدم

 من از حرارت چشمان مهربان نسیم

 به انتهای سردی فصلی سپید کوچیدم

 میان حادثه هایی که غرق ابهامند

 میان ثانیه های همیشه سر در گم

 در التماس نفس های خسته مهتاب

به آب گریه ی باران ز خاک روییدم

                                                                     (پانیــــــــذ)

برگرفته از وبلاگ ویگل من...دختر بیدگلی(مجموعه شعرهاشو از دست ندید واقعا زیباست)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 10 خرداد 1393برچسب:,ساعت 19:24 توسط emertat| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



گرافیک - دندانپزشک - مطالب علمی - تراکتور | خشم